«Αυξανόμενη βαίνει η περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών και εκδηλώνεται με ενέργειες όπως η ανακύκλωση, συμμετοχή σε οργανωμένες δράσεις και αλλαγές στην προσωπική συμπεριφορά για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε σε πανελλαδικό δείγμα 706 καταναλωτών το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με τίτλο "Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης".» (Βλ. σχετικό άρθρο..).
Παρόλο που κάποια στοιχεία της έρευνας δείχνουν να είναι υπερβολικά - ειδικά τα ποσοστά που αναφέρονται στα βιολογικά προϊόντα και στα φιλικά προς το περιβάλλον απορρυπαντικά - εντούτοις πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές, αποτυπώνεται η τάση ενίσχυσης της περιβαλλοντικής συνείδησης των ελλήνων, κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών, η οποία πλέον αποτυπώνεται ενεργά και στην καθημερινή τους ζωή.
Παρόλο που κάποια στοιχεία της έρευνας δείχνουν να είναι υπερβολικά - ειδικά τα ποσοστά που αναφέρονται στα βιολογικά προϊόντα και στα φιλικά προς το περιβάλλον απορρυπαντικά - εντούτοις πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές, αποτυπώνεται η τάση ενίσχυσης της περιβαλλοντικής συνείδησης των ελλήνων, κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών, η οποία πλέον αποτυπώνεται ενεργά και στην καθημερινή τους ζωή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου