Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Λογοκλέβειν...Λεσβιακώς

Στις 14/07/2011 ανάρτησα στο blog μου ένα κείμενο για τις νεκρές καρέτα - καρέτα στην Λέσβο. Σήμερα μετά λύπης μου το είδα αναδημοσιευμένο στην διαδικτυακή εφημερίδα Lesvosnews.net, χωρίς καμία αναφορά στην αρχική προέλευση. Ακόμη δε χειρότερα είδα να υποστηρίζεται ότι πρόκειται για θέμα που η εφημερίδα ανέδειξε πρώτη. Τμήματά του δε ελαφρώς τροποποιημένα και σαφώς χωρίς να αναφέρουν την πηγή, δημοσιεύτηκαν και από την διαδικτυακή εφημερίδα Lesvosnews.gr, αλλά και στο blog των Οικολόγων Πράσινων της Λέσβου. Φαίνεται ότι στη λίστα των …. ταλέντων που διαθέτουμε ως λαός, η λογοκλοπή κατέχει εξέχουσα θέση.

Δυστυχώς, κατ’ εξαίρεση στον δυτικό κόσμο όπου η πνευματική ιδιοκτησία θεωρείται ιερή κατάκτηση, στη χώρα μας ο πνευματικός κόπος είναι τζάμπα κόπος…

Πρόκειται για συμπεριφορά που εντάσσεται στην μεταπολιτευτική νεοελληνική μας νοοτροπία. Που λέει ότι δεν πειράζει να κλέψω το κράτος, γιατί και το κράτος με κλέβει και αναλογικά εγώ «κλέβω» λιγότερα. Η αντιγραφή δε – από τις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο μέχρι και ένα απλό άρθρο – θεωρείται αυτονόητη, καθώς πνευματικά είμαστε εν δυνάμει όλοι ίσοι. Το θέμα όμως είναι ότι αυτό δεν ισχύει και πλέον είναι καιρός όλοι εκείνοι που θίγονται από το συγκεκριμένο «καπέλωμα» να μην θεωρούν εαυτούς υπεράνω – παρότι είναι – και να το καταγγέλλουν δημοσίως. Ειδικά δε όταν γίνεται προσπάθεια παραπόνου στον χώρο που αφιερώνει η εφημερίδα Lesvosnews.net για σχόλια και δεν δημοσιεύεται καμία από τις δύο φορές.

Το blog μου, όπως και πολλών άλλων σαν εμένα, αποτελεί το μεράκι μου και ένα μέσο διαφυγής και προσωπικής ευχαρίστησης. Ακριβώς όπως φροντίζω πάντα να παραπέμπω στις πηγές από τις οποίες έχω αντλήσει το εκάστοτε υλικό μου, περιμένω επιτέλους το ίδιο να κάνουν και όλοι οι άλλοι. ΚΑΙ ΝΑΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου